vineri, 2 septembrie 2011

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::x

Nu i-am mai scris de mult ... Hmmm , poate ca blogul asta il stiu foarte putine persoane si de aceea postez multe aici ...
Asa cum ziceam, azi m-am trezit cat de cat vesela ... cu gandul la "el" :d stiu ca aseara l-am visat, dar nu mai tin minte sigur cum :))
I-am scris azi, si nu stiu daca sa-i dau scrisoarea sau nu ... Cred ca ma cunoaste mai bine decat oricine, am vazut in el mai mult decat persoana care o iubesc :)) [ oanaaaa stiu c-o sa citesti asta, si imi vei spune : Veeeeeziiiii ? A venit si randul tau sa te simti asa :::::x ] Da ! Asa ma simt ... e putin cam de dimineata :)) Asa ca daca am greseli gramaticale , sa nu radeti :)) Uneori as vrea sa intre si sa citeasca tot ce am postat cu gandul la el, cred ca ar intelege cat inseamna pt mine ... Oare mai citeste foile care i le-am dat candva ? :))
Cred ca as vrea sa spun tuturor cum ma simt, si chiar daca multi imi spun ca el nu tine la mine in "halul" in care tin eu, pentru ca uita de mine, si nu mereu acolo cand am nevoie de el , eu il simt al meu, il simt langa mine chiar si cand nu e ... si stiu ca nu e doar imaginatia mea :D [ Nu te vad, dar te simt ! ]
Dar nu are voie sa vada totul :))
Cred ca daca va vrea sa-mi vada blogul vreodata, o sa i-l dau pe celalalt ... :)))) Waaaai :)) ar fi tare sa fac vreo boacana si sa-l dau p.asta :)))) nu l-as mai putea privi in ochi daca ar vedea toate astea :))) dar n.am cum sa gresesc :D
Cred ca mi-e fomitaaa :x Fug la masaaa :x
Cand vedeti postarea, Oana, Renata si Maruskaaa :x, azi m-am trezit binedispusa, asa ca VA IUBEEESSSCCC :x :))))))
O sa postez mai tarziu :x [ apropo, am dat pe fb de mel : Eli - Hey ! ... e geniala :-< trebuie s-o ascultati :D :)) Am renuntat la Jasmine si Jerryco - Da pentru ea, dar nu pt mult timp ] :x
Ciao !!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu