vineri, 9 septembrie 2011

Neincredere - Dusman !

Poate ca nu intodeauna toate ne ies asa cum ne asteptam, stiu ca am mai spus asta in multe dintre postarile mele. Astazi mi s-a demonstrat din nou ... Cica sa ai credinta, pai credinta are si ea un sfarsit, increderea are un sfarsit ... incercarea are un sfarsit cand totul e pe fals, cand totul e furat, cand totul nu e asa cum iti imaginezi tu. Nu e vorba de iubire, prietenie, sau pur si simplu viata ta, ci totul in general ... E vorba de Romania, e vorba de viitorul nostru, vorba de noi, de cum suntem apreciati ... Este vorba de timp, care ne mananca pe zi ce trece, si sunt absolut sigura ca nu multi stiu cum sa-l petreaca, pentru ca mai apoi sa spuna " Mi-am trait viata !" Nici eu ... nici tu. Si tot ce ma indeamna sa merg mai departe este increderea altora in mine, iubirea care ma ridica ... Increderea care mi.e purtata de altii, nicidecum de mine ... Increderea in mine scade ... si creste ... si scade ... 


Maine o luam de la capat, iarasi zambind, iarasi spunand : O sa fie bine ! ... Viata ne va arata de multe ori cat de curva poate fi ... Ne va arata ca nimic nu e dupa noi, suntem condusi, involuntar suntem sclavi. 
Romaniiiiiaaaaa ? Nu vezi ce dai la o parte ? Poate e singura poastare astfel ... insa nimic, absolut nimic nu ma face mandra ca's romanca ... Apreciati ce nu e de apreciat, furati ce nu e de furat ... ne furati viitorul, iar tara suntem noi ... 


Sfarsit ... sfarsit. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu