vineri, 2 septembrie 2011

Mari Ana : te iubesc
DuDiX . : mda...
DuDiX . : e clar
Mari Ana : ce?
Mari Ana : asa m.am trz de dimi
Mari Ana : ma duk sa ma culc iar
DuDiX . : du.te
DuDiX . : si vezi cum te trez dupa
DuDiX . : =))
Mari Ana : ar fii cazul)))
DuDiX . : ))
Mari Ana : orice ar fii voi fii aici mereu
Mari Ana : stii bine te poti baza ai sprijinul meu
Mari Ana : cazi te ridici
Mari Ana : tot ce zici e rabdare
DuDiX . : ...
DuDiX . : fata
DuDiX . : ce faci ?
Mari Ana : canttttttt
Mari Ana : incerc sa ma calmez
DuDiX .: mai tarziu vii pe la mine?
Mari Ana : sa uite tot ce a fost
Mari Ana : ca.i fata desteapta
Mari Ana : ca merita tot ce e mai bun
DuDiX . : mai tarziu vii pe la mine?
Mari Ana : nuj
Mari Ana : ca eu de luni tot spun k inv la ist
Mari Ana : si niki aqm nu am apucat
DuDiX . : pai daca stai pe mess
DuDiX . : uite
Mari Ana: nu am pune sa ies))))
Mari Ana : ca nu ies
DuDiX . : pffff :-j esti dusa =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu