vineri, 2 septembrie 2011

Luis Fonsi & David Bustamante - Perdoname [ Iarta-ma ! ]

Asta am tradus-o pentru ca ador melodia :D Si pentru ca ... atunci cand sunt trista si dezamagita, o ascult, si sper ca poate asa gandeste el :( Si doar nu-mi spune ... :x


I. Iarta-ma daca cer mai mult decat pot da
Daca tip atunci cand trebuie sa tac
Daca fug atunci cand tu ai mai mare nevoie de mine .
Iarta-ma cand iti spun ca nu te mai iubesc
Sunt cuvinte ce nu le-am simtit niciodata
Si care azi se intorc impotriva mea ...
Iarta-ma ... iarta-ma ...
Iarta-ma ... iarta-ma ...
Daca imi doresc ceva, aceea esti tu .


II. Iarta-ma daca gelozia mea te-a ranit vreodata
Daca am petrecut vreo noapte departe de tine
In alte brate, alt corp si alta piele ...
Iarta-ma daca nu sunt persoana care tu o meriti
Daca nu am meritat durerea pe care ai simtit-o din cauza mea uneori.


Iarta-ma si nu cauta un motiv, sau un "de ce?"
Pur si simplu eu m-am inselat...
Iarta-ma, daca imi doresc ceva, aceea esti tu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu