vineri, 11 februarie 2011

/:)

Azi ? Acum ? Aaa da. Sunt la scolaaaa, happy si binedispusa. Probabil vremea insorita este de vina si poate si alllteee lucruri, cert este ca sunt intr-o forma buna. Mi-e dor de CNE si CJE :D daca imi vedeti postarea sa nu va laudati :))))
Ultimele zile au fost full, dar atat de frumoase si semnificative, rostul se gaseste usor si se ia greu, asa ca asumarea lui este inconfundabila, atatea cuvinte si cuvinte, vreau sa le spun in modul meu propriu, si daca le inteleg doar eu cu atat mai bine, dar sunt persoane (oana, mariana, sebastian, eduard, sergiu, iulian, cristi, flori) care le-ar intelege, pentru ca ma inteleg si ma cunosc pe mine, aceasta latura mai...strange... a mea.
De ce au fost full ? Sedinte, traininguri, proiecte, si de ce atat de frumoase ? Distractie, oboseala, prieteni, jocuri, intruniri, legaturi ,stranse intr-un cuvant, lasand deoparte distanta care ne impiedica. :D Insa stim cu totii ca daca vrem se poate, daca tu spui ca poti este adevarat, daca tu spui ca NU poti, iarasi este adevarat, asa ca... eu una vreau si mai stiu cateva persoane care vor, asa ajungem departe.
Poate ca mai exista "ceva" care ma binedispune, ceva, cineva....who knows :D ceva care ma inspira:D si muulte persoane care eu incredere in mine, sigur oricine citeste asta va spune, cine sunt acele persoane ? Pai poti fi chiar tu, daca citesti ce aberez eu pe aici, inseamna ca ai incredere in mine ca nu scriu tampenii sau lucruri neinteresante. O sa postez cat de curand continuarea HIC ET NUNC ! Tineti aproape =)) [tnx oana]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu