sâmbătă, 24 septembrie 2011

Suntem la fel ca tine !


DoAr NoI !!! :>
Avem curaj sa spunem sis a aratam ce simtim
Avem curaj sa spunem “va fi bine”
Avem puterea si peste ani si ani la fel sa fim
Speram si noi la fel ca tine .
Am fost acolo sa tipam si am tipat puternic
Si am ramas la fel de rele
Am vrut cu tarie sa reusim sa crestem un pic
Dar tot intram in fel si fel de belele .
Am ras in hohote si am plans pana la sfarsit
Am dat involuntar tot ce-am avut mai bun
Am vrut sa n-o facem si tot am iubit
Si ne-am acceptat destinul asa mai nebun .
Ca si tine am simtit ca lumea cade pe noi
Ne-am luat de mana si am mers mai departe
Eram sigure ca daca acum e soare vin si ploi
Dar am stiut ca ne avem aproape .
La fel ca tine am fost ranite fara rost
Si am zambit spunand “Iubirea doare”
Ne-am zis reciproc “Doar el a fost un prost”
Stiam doar ca prietenia nu moare …
Si-am fost copile pana am realizat de curand
Ca poti sa fii copil o viata-ntreaga
Chiar daca vrei, de poti si chiar iti pui in gand
Sa te maturizezi n-o sa-ti mearga .
Si noi pierdem ore la telefon cu subiecte banale
Mama ne tipa in cap pana realizeaza
Ca tot ce zice inseamna pentru noi doar vorbe goale
Caci am invatat sa ascultam doar ce conteaza .
Am fost ranite iara si iar, si sincer inca mai suntem
Dar zambim, caci asta ne tine in picioare
Niciodata n-am incercat sa fim decat cum putem
N-am vrut altfel si am tinut doar o cale .
Ne-am urmat vise, pentru ca visam cu forta si vointa
Chiar daca uneori ne-am abatut de la drum
Nu in altceva, decat una-ntr-alta am avut credinta
D-asta am ajuns unde suntem acum .
Suntem geloase, incapatanate si tarziu acasa
D-asta tot ce auzim sunt doar critici
N-am luat in seama si am zis mereu “ Hai lasa ! “
“Ma ai mereu pe mine de ar fi sa pici ! “
Pentru tot ce avem iti multumesc din suflet
Caci completezi intregul ce inseamna “eu”
Copilul din mine sfarseste fiecare zi c-un zambet
Pentru ca tu ai avut grija de asta mereu .

<3 Manu Meu ! [ Avem acelasi vis ! ] Cand ne-a fost greu am strans din dinti, ne-am luat de maini si am stat unite !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu