sâmbătă, 1 decembrie 2012

Cum sa uit ? :(

Toti spun ca e o inima franta, dar pe mine ma doare tot corpul, si nu am invatat niciodata cum sa rezist, nici n.am incercat sa invat pt ca nu.mi imaginam ca o sa trec prin asta.
Sunt mii de ganduri in care te regasesc, retraiesc amintirile de tot atatea ori si nu.mi dau seama cand am ajuns sa ne cunoastem, sa ne vorbim, sa ne iubim si sa ne obisnuim unul cu celalalt. Nu stiu sa renunt la tine iar asta ma doare incet. M.ai distrus invatandu.ma sa zbor, mi.ai dat incredere iar apoi mi.ai taiat orice speranta de a mai reusi, te.ai prefacut a fi exact indragostit, iar naiva de mine a crezut, te.ai distrat jucandu.te cu realitatea mea, ai mintit in adevarul meu si ai operat fara nicio pregatire in inima mea, iar acum eu cum am ramas ? Am ramas indragostita, cu o realitate falsa, cu un adevar minciuna si o inima 100% distrusa, totul dintr.un moft de.al tau... E corect asa ?
De.ar fi sau nu, nimic nu se poate schimba, iar prostia mea e ca te las sa te joci in continuare, iti accept codurile si le aplic robotic in ceea ce fac, incerc sa renunt la joc dar fac totalmente parte din el, e partea cea mai importanta din viata mea, e partea care ma sufoca dar singura care ma ajuta uneori sa mai schitez un zambet.
Cine stie ?! Poate intr.o zi jocul asta o sa devina adevarat, insa nu cred, iti place atat de mult incat nu.l vei prefera nicicand ca o realitate, te.ai obisnuit sa fiu un simplu personaj pe care sa.l manevrezi dupa bunul plac, te.ai obisnuit sa fiu o marioneta, marioneta asta sa ajunga involuntar sa faca numai ce vrei tu... Dar te implor, adu.ti aminte ca marioneta asta te iubeste si ca are un suflet...de care tu o golesti in fiecare clipa...:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu