joi, 6 decembrie 2012

Nebuna...iubind !


Toti spun ca sunt nebuna ... ca deja m-am pierdut
Ca esti cel care-mi controleaza toate sentimentele
Ca m-am distantat de toata lumea si de prieteni.
Toti spun ca sunt nebuna ... ca tot ceea ce fac
Vine dirijat de mintea ta
Ca nu ma mai intereseaza nimic, tot ce faci te cred
Te idolizez , mereu ma intorc la tine
Si ca nu meriti timpul ala pe care mi-l furi !

De aceea spun ca sunt nebuna
Pentru ca dragostea ta e pusa pe un piedestal
Pentru ca mi-am semanat in tine visele mele
Si te urmez iubitule unde vrei ...
De asta spun toti ca sunt nebuna
Pentru ca langa tine e caminul meu
Si langa mine te descarci ...
De asta spun ca sunt nebuna
Pentru ca-ti fac toate capriciile
Pentru ca lucrurile pe care le avem in comun sunt suficiente pentru delirul meu...
Prefer sa ma numeasca nebuna
Si sa continue nebunia mea, pentru ca intodeauna te voi alege pe tine.

Toti imi spun ca sunt nebuna, ca iubirea-i oarba
Ca ai devenit intreg universul meu
Ca sunt la mana ta
Si dupa bunul tau plac ...
Te cred, te idolizez si intodeauna ma intorc la tine ...
Si ca nu meriti timpul pe care ti-l ofer !

Dar daca sunt nebuna, imi accept nebunia de a te iubi o viata intreaga !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu