sâmbătă, 1 decembrie 2012

Inapoi ...

DuDiX .: Privesti inapoi secata de durere
DuDiX .: Privesti si speri sa.ti gasesti putere
DuDiX .: Sa continui sa crezi, sa treci prin clipe grele
DuDiX .: Fara sa stai cu teama ca te zbati printre stele
DuDiX .: Prin stele pierdute, prin stele stinse
DuDiX .: Cazute.n abis si.n lacrimi prinse
DuDiX .: Si doare mai tare si crezi ca.i normal
DuDiX .: Sa urli de durere cand totu.i banal
DuDiX .: Ca te.a mintit ca un artist intr.o piesa de teatru
DuDiX .: Ti.a dat golul decisiv cum n.a facut.o nimeni altu
DuDiX .: Groaznic de liber acest gand ce dispare
DuDiX .: Teribil acest sentiment ce nu moare
DuDiX .: Si unde mi.e zambetul care.l adorai candva ?
DuDiX .: Pai unde mi l.ai dus cand doar al tau era ?
DuDiX .: Te condamn sa ma vindeci de ceea ce.ai semanat in mine
DuDiX .: Te oblig sa ma minti ca ma iubesti daca asa mi.e bine
DuDiX .: Te judec pentru miile de ganduri ce se joaca in capul meu
DuDiX .: Te urasc pentru ca te.am iubit, te iubesc si ... o voi face mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu