joi, 11 octombrie 2012

11.oct.12




Daca imi iei toata iubirea , pentru ce mai am nevoie de tine atunci ?
Poti sa iei toate cuvintele astea, oricum nu mai are niciun sens ...
Poti sa iei inapoi totul, sa ma lasi zacand pe podea
Toate parerile de rau, nu ne putem intoarce s-o luam de la inceput.
Nu ma poti repara... Sunt sfasiata !
Vreau sa fug departe de iubire ... De data asta mi-a ajuns
De cate ori isi simt atingerea, sunt distrusa ...
Sfaramate toate clipele pe parti ... Niciodata n-am crezut c-o sa pierd atat de mult
Imi adun inapoi piesele din inima , e distrusa.
Poti sa iei inapoi fotografiile si sa le privesti cum isi pierd culoarea ...
Poti sa arunci toate scrisorile, nu-mi mai pasa ce scrie-n ele deja
Toate parerile de rau, e un milion de motive pentru care
Nu ma poti repara, nici macar sa nu incerci.

Stiu ca o sa dureze ceva, pana sa realizez ...
Nu mi-a mai ramas nimic inauntru, nimic sa ascund ...
Sunt distrusa !
Sfasiata !
Ranita !

Salveaza-ma ... Te iubesc ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu