luni, 7 noiembrie 2011

The one that got away !

Hoping ... maybe in another life i'll get to love you ... free. Poate intr-o alta viata ne vom tine de promisiuni, poate vom avea curaj sa iubim fara sa judecam. Poate intr-o alta viata, vei putea sa ma vezi in totalitate si vei ramane langa mine, iar eu nu voi mai fi nevoita sa te invinuiesc ca ai plecat si m.ai lasat singura, caci ... peste toate doar tu trebuia sa ramai si doar tu ai plecat. Erai cel caruia trebuia sa-i pese cel mai mult, si totusi tocmai tie nu ti-a pasat deloc. Poate intr-o alta viata te voi crede, si voi fi a ta fara prejudecati. Te-am transformat in tot ceea ce aveam, ti-am dat tie cel mai de pret lucru, visul meu. Ti-am dat incredere si speranta, sperand sa ai grija de ele asa cum ai promis, insa ... le-ai luat si ai disparut, fara sa dai nimic inapoi. Hot ? Nu ! Pur si simplu ai suferit de sindromul nepasarii pentru care intodeauna am admirat oamenii, caci eu n-am putut sa fur ceva de nepretuit de la cineva. Niciodata n-am fost in stare sa omor spiritul unei persoane doar pentru distractia mea. Niciodata n-am mintit doar pentru a capata incredere falsa. Poate intr-o alta viata voi fi din nou naiva, si te voi gasi iarasi pentru a ma maturiza intr-un mod brutal si crud. Timpul a trecut, vremurile s-au schimbat radicat, insa amintirile au ramas blocate undeva intre trecut si prezent, intre incredibil si inexistent, au ramas mici, marunte... formand un intreg din farame. Esti vinovat pentru ca nu ti-a pasat, pentru ca nu ai fost capabil sa ma salvezi de propria mea ura interioara, ai preferat sa fugi, in timp ce eu ma incredeam in tine. Viata insasi probabil te-a invatat sa fugi, probabil n-ai putut sa ti piept iubirii mele. Nu a fost sa fie, nu ne-am putut impotrivii lumii intregi ... Singura n-am de ce s-o fac, cu tine puteam ... Nu conteaza modul in care m-ai parasit, nici de ce, nici cand ... Conteaza doar ca pentru asta ai avut curaj ... Si asta te face un las !


Issabella !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu