vineri, 28 octombrie 2011

De la 0 !

"O strada fara nume si lume deloc ! O noapte fara stele ... Noi ne iubeam doar in visele mele !"
Si iarasi o iau de la 0. Acum poate mi se pare mai greu, probabil azi sufletul mi-e mai distrus decat ieri si maine va fi mai distrus decat azi. Poate am sa dau peste amintiri, am sa dau iara si iar ... si nimeni nu-si va da seama, caci am avut grija sa-mi refac masca de fiecare data ... Si stiti cum e ? E un mare zambet fals care spune " Chiar vreau sa zambesc!"
Poate prea multe lacrimi m-au navalit, prea multe foi mi s-au aratat acum ... prea multe cuvinte si promisiuni ... si cel mai greu ... multe vise distruse. De ce nu ne gandim dinainte ce avem sa distrugem atunci cand pur si simplu renuntam ? Si de ce trebuie sa renuntam ... ? De ce nu ne ambitionam sa mergem mai departe ... oare cand o sa intelegem ca persoana speciala nu se asteapta, ci ea vine, insa trebuie sa ne dam seama ca e ea, si sa o tinem langa noi ... fiecare persoana la care tinem, poate fi aleasa ! Dar noi astepta una speciala ... Pai atata timp cat iti trezeste sentimente, e speciala ! 
Zicem ... o sa vina, cand ? Zicem lasa ca va fi altul / alta ! Va mai fi la fel ? 
Unii distrug ... unii iti promit ca vor fi acolo cand vei avea mai mare nevoie de ei si iti da drumul la mana, si tot singur treci prin toate ... tot singur ajungi sa-ti iei speranta din orice ... din nimic . 
A ramas marea, valurile ... nisipul ... zambete ... plimbari nocturne ... imbratisarile ... pietrele care iti intepau talpile, fiind salvata de el :)) Ramane un pod vechi acoperit 3 sferturi de un copac batran si doi indragostiti care paseau increzatori pe el, ramanand sub copac si imbratisandu-se puterninc, uitand de lume, uitand de oameni ... avand propria lor lume. Raman cuvinte ca " Vrem ! Putem ! Vom reusit ! " . Raman vise intr.un autocar cand puteai dormi in bratele lui . Raman imbratisari pe malul lacului noaptea ... si modul lui grijuliu de a te invata sa-i conduci masina ... Au ramas stelele ... si felul in care iti explica constelatiile. Serile cand adormeati imbratisati si cele in care vizionati un film de dragoste ... Raman mesaje ... Zambete, rasete ... Intrebari prostesti ... Faptul ca puteai fi copil langa el ... Seri pe un pod nou :)) Inainte sa plece ... Si griji ... Atatea griji ... Atatea lacrimi ... Ore asteptate ... Daruinta... Pasiune ... Scrisori ... Desene ... Tinut de mana ...Contract de Casatorie:"> Clatite ... Finetti ... Nashuuuuc ! "Ce te grabesti mama ? Avem o viata impreuna !" Pai poate ca m-am grabit ... Poate de frica ... Seri in ploaie ... Cand nu mai conta decat sa-l vezi ... Pareri de rau ... si zambete de multumire ... Rarul dar atat de frumosul Te Iubesc !
Pai ... Te Iubesc ... De fapt ... e mai mult decat iubire, iar tu nu esti aici sa ai grija de mine !
Sunt doar un om, o visatoare ... ce te iubeste enorm !
Prezentul e trecut, presarat cu amintiri !
Doare involuntar ... Doare pentru ca mi-a daruit ceva nou ... ceva ce-mi doream ... m-a invatat sa iubesc ... ii multumesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu