miercuri, 19 octombrie 2011

De ce uram barbatii ? :-?

O voce din off: Cel mai crunt blestem e să te întâlneşti cu furia unei femei rănite. E genul de întâlnire din care n-ai cum să ieşi viu.

 "Sunteţi incapabili să iubiţi altceva decât propriul eu.
Mă amuză băieţeii care se vaită că au suferit din dragoste şi că nenorocita dracului ce a îndrăznit să le facă. V-a rănit orgoliul, mă, nu sentimentele. Voi nu suferiţi din dragoste, voi suferiţi din mândrie. Nenorocita, pe care, personal, o ador, indiferent cine ar fi ea, v-a umilit, v-a pus coarne, v-a acceptat cadourile şi a rămas în continuare cu picioarele încrucişate, a profitat de buzunarul dvs., dar s-a culcat cu altul, curva.
Va salut domnilor ! " - Anonim

Te urasc pentru ca nu pot sa te uit. Te urasc pentru ca mi-ai spus sa nu ma indragostesc de tine si ai facut totul pentru ca exact asta sa se intample.Te urasc pentru ca nu a contat ca ai fost prima mea iubire. Te urasc pentru ca spui ca esti un golan, desi eu stiu mai bine.
Te urasc pentru ca te bucuri ca un copil atunci cand ninge si cand eu iti spun ca as sta cu tine o viata si te-as pretui, nu-ti pasa. Te urasc pentru ca m-ai mintit privindu-ma in ochi.
Te urasc pentru ca mi-ai dat visuri si dupa aceea le-ai luat inapoi. Te urasc pentru ca spui ca daca nu sunt eu, e alta.
Te urasc pentru ca te-ai nascut cu multi ani inaintea mea. Te urasc pentru trecutul in care n-am fost langa tine. Te urasc pentru ca esti departe si vei ramane acolo.
Te urasc cand spui ca iubesti tot ce e frumos. Te urasc pentru ca ai in sange tradarea.
Te urasc si-atat. - Clody

 "Cat te urasc atunci cand imi zambesti si-mi spui ca ma iubesti. Cat te urasc atunci cand ma ignori si-mi reprosezi ca nu vorbesc cu tine. Cat te urasc atunci cand stii ca te iubesc dar nu iti pasa. A trecut atat de mult timp, si totusi… totusi eu cred in continuare tot ce-mi spui. De fapt, ce spun? Cat ma urasc pentru ca stiu ca traiesc o dorinta.
Cat urasc distanta dintre noi si timpul ce l-am petrecut gandidu-ma la tine. Cat te urasc pentru ca ai stiut mereu sa ma faci sa plang si totusi sa te iert si sa te iubesc din nou, intotdeauna. Cat te urasc pentru ca nu ai stiut sa fi al meu, cat ma urasc pentru ca nu am stiut sa te tin langa mine.
Cat ma urasc pentru lacrimile ce le-am varsat in noptile cu luna plina. Cat te urasc pentru ca intotdeauna ai cautat acel ceva. Cat ma urasc pentru ca n-am stiut sa fiu mai puternica.
Cat te urasc pentru ca te iubesc!" - D. Girl
"Este incredibil cum un om poate sa urasca pe cineva in conditiile in care cu 5 minute in urma ar fi facut orice este lumesc ca sa-l multumeasca. Dar eu stiu ca ura asta e trecatoare.. nu ma tine decat cateva secunde. Te urasc ca n-ai puterea sa ma smucesti si sa-mi dai doua palme cat sa ma trezesc la realitate. Sa-mi ararti ca eu sunt a ta si tu esti al meu. Sa-mi stergi lacrimile de copil de pe obraji, sa ma linistesti, sa ma protejezi, sa ma iubesti.Te urasc pentru ca m-ai lasat minute bune sa-mi fac sange rau si ganduri disperate. Te urasc... Si daca as putea te-as uri pentru tot restul vietii mele. Dar nu pot..n-am putut sa te urasc decat pana m-ai atins. Pana cand m-ai lasat sa ma pierd in bratele tale si sa-ti mangai fruntea si buzele. Pana m-ai privit in ochi si mi-ai spus..."eu pe tine te vreau orice ar fi".. Pana mi-ai spus ca nu concepi sa nu ma mai vezi..ca te gandesti prea mult la mine.. Ca o sa ma suni si eu trebuie sa-ti raspund.Eu nu stiu sa urasc si mi-e ciuda." - Ivanna
"Da!
Pentru că nu ai fost în stare să vezi dincolo de aparenţă.
Pentru că eşti un copil şi probabil vei rămâne până la 40 de ani, deşi te consideri matur.
Pentru că reproşezi lucruri despre care ştii că nu ar trebui.
Pentru că nu ştii să apreciezi ceea ce a fost făcut şi dăruit cu dragoste.
Pentru că ai un singur drum în faţă, deşi ai putea opta pentru un altul.
Pentru că mi-ai furat contul şi pentru că nu realizezi că nu ai niciun drept asupra articolelor mele.
Pentru că nu realizezi că orice ai face oricum nu vei repara nimic şi nu te vei simţi mai bine în felul ăsta.
Pentru că îmi dispreţuieşti bicicleta, pe care ca proasta ta  prietenă ta ţi-a dăruit-o.
Pentru că nu pot şterge tot ce am scris pe blogul ăsta.
Pentru că încerci să mă faci să plâng.
Te urăsc pur şi simplu pentru toate astea, deşi nu credeam că o să fie aşa!" - Lidia





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu