marți, 30 august 2011

We must stick with you ! :x

Eu .: cf lady ?
Ea: bine tanti , tu?
Eu .: bine ... ma gandeam la el 
Ea: mdea stiu cum e
Eu .: cum e ?la mine sentimentul ma innebuneste 
Ea:  vaiii.. e asa greu ca e departe dar asa frumos ca e al meu
Eu .: "al meu" ... baiatul meu  Waai cum suna
Ea: domnul meu
Eu .: micutzul meu 
Ea: numai continui...ca nu o sa ne oprim nici maine
Eu .:  ... baaaaaaa urasc atunci cand nu pot sa ma supar pe el ... nebunie
Ea: eu ma supar..dar imi trece repede eu ma supar, eu ma impac
Eu .:  ... stiu ma ... si cand il astept ... si cat il astept... ma crezi ca atunci cand il tin in brate .. frate .. uit de tot si toate ... si nu m-as mai dezlipi de el
Ea: sa ma vezi pe mine cand astept...si astept...si astept..si sunt toata un zambet cand apare..am si uitat ca am asteptat
Eu .: offf ... mi.e atat de dor de el ma... daca ar sti ce simt pt el ... ar zice ca's nebuna... s'ar speria ... stiii : cred ca pot spune ... e viata mea
Ea: si mie mi-e dor de el..tare tare dor.. si as vrea sa fie mereu langa mine..sa numai plece
Eu .: ssstttiiiiuuuu l'as lipi de mine, sau m'as lipi de el ... nu stiiiu dar il vreau  " Cum sa glumesc cand e vorba de viata mea, mai ales ca nu stiu tu insemni totul pt ea "
Ea: ...vreau sa fie aici...vreau sa il vad
Eu .: e prima oara cand spun " te iubesc " si inseamna cu totul altceva, n-o zic doar ca sa o zic ... o zic cu teama ... si ... nu stiu ... zic si simt un altfel de " te iubesc " poooate el e prima mea iubire adevaratasi ultima ... nu ma vad fara el ..offf si daore ... nu stiu ce si de ce ... dar doare
Ea: stii ceva...el o sa fie mereu al meu..si eu a lui asa o sa fie..asa vreau eu
Eu .: si eu a lu` dani si dani al meu  mereu ... intodeauna... o vesnicie  alll meeeeeu :::::x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu