miercuri, 31 august 2011

Nu Pot Sa Aleg !

Frate, problema mi-e ca nu stiu sa ma-mpart
Am sticla de bautura si femeia in pat
Si ce-as alege ? Stai putin ca nu-s beat
Dar tot nu inteleg ce e la mine in cap.
Ma uit la ea, si ma atrage sa mor
Sta intinsa pe fotoliul din dormitor
Iar eu pe coridor privind-o inocent
Ii spun ca sa m-apropii de ea nu prea e decent
Dar tot ce-mi trece prin gand e ca n-as lasa sticla
Suntem la pachet, de ce nu vrea si ea asa
Ma are si pe mine, si putina bautura
Si reuseste sa ma faca si sa tac din gura.
Stie ca n-o insel, dar am o slabiciune
Cand ajung in club spun : „Toarna sau pune! „
Si o tin asa pana dis de dimineata
Acasa sunt primit cu apa pe fata
„De ce faci asta iubito ?”
„Pentru ca ai uitat !”
„Ce am uitat iubito ?”
„Ca te-am asteptat!”
Si uite asa o tin in fiecare zi
Mai rau de-atat nu cred ca poate fi.

Alege tu daca poti, eu n-am sa pot vreodata
Vreau sticla de bautura dar o vreau si pe-a mea fata
Vreau si vin vreau si iubire vreau sa ma si inteleaga
N-am chef sa ma cert cu ea viata intreaga.

Si reusesc cumva s-o fac sa uite iara
Macar pana ajung din nou acasa diseara
Iarasi o sa vad lumea in mii de culori
Si o sa-mi rasune in cap : „Ba sa-i cumperi flori!”
Atatea lucruri de care nu trebuie sa uit
As vrea sa tin minte doar : Beau si ma fut!
Doar sa mananc si dupa iar sa plec
Pe ea n-o iau cu mine, sa nu ramana fara flec
Ii las un cec, si o rog sa ma astepte acasa
Nu ii cer prea mult, doar si ceva pe masa
Doar o camasa calcata poate o sa am treaba
Si o sa trebuiasca iara sa chiulesc in graba
Mai vreau o sticla, daca se poate plina
Si din partea ei putina disciplina
Sa nu ajung sa o rog din nou
Sa se imbrace cum o fac domnisoarele din cazinou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu