duminică, 15 mai 2011

Vis ! :">

Din nou cufundata intr.un vis, din nou marginalizate de fericire si cazuta in abisul increderii. "Minunata" , "Incredibila" , iar ? O iau de la capat si sper ca macar acum sa fie bine. - > EA.


Ce s-a-ntamplat cu copila care nu demult ma iubea si spera sa ma aiba numai pentru ea ? De ce mi.e dor de ea acum cand traieste numai in gandul meu ? De ce uitam de ea cand ma astepta sa vin plangand ? - > EL.


Merge bine, merge perfect, incep sa uit ce.a fost, si acum chiar cred ca poate fi mai mult decat o simpla amagire :"> Sper totusi ca el sa dispara in totalitate... - > EA.


O vad, e acolo, e cu el ... Eu am renuntat si ea nu mai incearca ... Nu mai vrea, dar eu o vreau inapoi, acum cand stiu ca o are el o vreau eu ... - > EL. 


Il iubesc S. Si il vreau pentru mine, el e acolo si stie sa ma aprecieze in asa fel incat ma face sa ma vad frumoasa, sa ma vad desteapta sa ma vad perfecta. El ma lauda si ma vrea pentru todeauna, vrea sa ma faca fericita si sa ma vada cu zambetul pe buze tot timpul. ... Acum il vreau pe el, cand te.am vrut pe tine m.ai dat la o parte hotarat ... Acum lasa.ma sa fiu fericita ! Te rog ! - > EA.


N.am stiu ce am... N.am stiu cum sa.ti spun ce simt, si cum sa te fac sa intelegi ce insemnai pt mine ... Cum sa.ti dau drumul ? Vreau sa te fac eu fericita nu el, vreau sa.mi zambesti mie zi de zi, nu lui ... Te vreau pt mine nu pt el ... - > EL.


Tu m.ai avut iubitule, si te.am iubit cum n.am iubit pe nimeni, te.am acceptat cum nimeni n.o facuse inainte si o sti, acum e randul lui sa.mi demonstreze ce poate. Tu ai avut sansa ta ... chiar doua sanse ... Vreau sa fiu fericita, si o pot gasi langa el, sunt sigura ! - > EA.


Te iubesc ! - > EL.


Te.am iubit ... enorm ... ! - > EA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu