sâmbătă, 14 mai 2011

TiC - TaC !

Acelasi tic-tac, anuntand ca timpul trece, trece si iar trece. Ca tu te maturizezi, cresti si trebuie sa infrunti multe. Sentimentul de pustietate care te stapaneste in fiecare clipa, anuntand ca vei ramane singur... Trist ? Pai totul e o minciuna in lume, te poate salva doar iubirea, se spune, iubirea care e singura adevarata. De fapt nici in asta nu mai cred, deoarece dragostea vine si dispare, se naste si moare mai repede decat o viata. Am ajuns sa cunosc lucruri care nu vroiam sa le inteleg niciodata, si sa.mi cunosc cea mai buna prietena, adica eu insumi. Ajunsa pe marginea prapastiei astept o mana puternica sa ma traga inapoi, iar pana acum multi au incercat, si cand au realizat ca nu au destula putere mi.au dat drumul inapoi, afundandu.ma si mai mult in frica deasa. Cum sa te duci si sa traiesti intr.o lume in care tot este o minciuna. Sper ca eu sa nu fiu o minciuna .... Sper !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu