sâmbătă, 14 mai 2011

Un vis cu tine ...

Si am incercat sa inchid ochii si sa uit de tine
Am incercat sa mint si sa sterg tot cu-o zambire
Sa merg mai departe printre flori uscate de mult
Sa ma detasez de ceea ce-nsemna pana acum placut.
Sa uit cum adoram sa ma joc in parul tau marunt
Sa uit cum ma priveai si cat te-am iubit de mult!
Si sti de ce nu pot ? Pentru ca tu inca existi...
In mintea mea inaintand continui sa te misti
Sa traiesti, sa iubesti si sa fii al meu in continuare
Continui sa dai viselor mele culoare.
Si de-as putea te-as implora sa te intorci
Sa vii-napoi si sa ma indrumi cum doar tu poti.
Sa-mi dai incredere si sa ma bucur de tine
Sa nu-mi fie frica de ce va sa fie maine
Continui sa cred si sa lupt cu moara de vant
Ce sta intre noi si ne indeparteaza crunt .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu