sâmbătă, 2 aprilie 2011

Pentru S. ;-x

Si asta e, a venit momentul sa ne zicem la revedere...
Aveam in mine si am citit in tine aceasi durere.
E greu sa stau si sa visez la amintiri placute
Iar de vei renunta, vor fi pe veci luate, pierdute
Eu te stiam, te vedeam, dar tu priveai prin mine
Credeam ca orice vom incepe, nu avea rost, nu va tine
Credeam ca esti cu ea, ma gandeam mereu si ziceam
Ca nu ma doare, nu ai ghicit ca ma prefaceam...
Prea devreme sa indraznesti sa-mi ceri sa uit
O rugaminte ? Nu ma lasa singura sa lupt
60 de minute si un sarut grabit spre a nu plange
Tu esti gravat in adancul meu ca o pata de sange.
Si am frica de a-ti demonstra cat te vreau
O zi fara tine, n-as rezista, mi-ar fi greu sa stau
Pentru ca esti prezent in mintea mea tot timpul
Eu sunt printesa ta micuta, iar tu printul.
"Vivo per lei " mi-a zis, cautand sa se descarce
"Vivo per tei amore" cu fiecare zi ce trece...
Am invatat sa ies din lumea monotona de-nainte
Pentru ca tu ai reusit sa-mi impui in minte
Afectiune, dragoste, putere si iubire
Te vreau aici, crede-ma, cu mine, ani de zile.
N-am sa renunt, la tine chiar n-am sa renunt
Ma voi lasa purtata spre tine de fiecare val dus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu