joi, 21 aprilie 2011

Cum e sa fi indragostit ?

Deci.... sentimentul e pe atat de frumos pe atat de urat. Imagineaza-ti cum e sa iti placa ceva... ei bine cand esti indragostit iti place de 100 de ori mai mult, daca ti-e dor, ti-e de 100 de ori mai rau dor, daca te jigneste suferi de 100 de ori mai rau, daca te face fericit esti de 100 de ori mai fericit... totul e insutit... dar e asa de frumos sa sti ca poti simtii asta...
Ce se intampla cand iubesti ? Pai ... un sfat ? Nu te mai apuca de alt lucru, risti sa nu-ti iasa nimic... Capul in nori, fluturi in stomac, pofta de mancare ? Ce-i aia ? Somn ? N-am mai auzit de el :d Ganduri ? Da... astea da, si indreptate doar intr-o singura directie. Vise ? Si d-astea, doar cu o singura persoana. Daca te influenteaza ? "Tulai Doamne" si inca cat. PRobabil... e ciudat, dar il vrei si esti gelos si nu in acelasi timp, si ai incredere si esti neincrezator, atatea sentimente si ganduri contradictorii, te lupti cu tine insuti pentru ceva ce e al tau, nu vi se pare o tampenie ? Ei bine, iubirea imbratiseaza tampeniile, te ajuta sa redevi copil, te ajuta sa zambesti din tot sufletul, sa canti chiar daca toti iti spun ca nu ai voce, sa dansezi chiar de te priveste o lume intreaga, sa tipi ca esti fericit cand toti iti spun ca esti nebun.
Inca ceva, iubirea innebuneste, serios ! O iei razna la un moment dat, ajungi sa visezi cu 20 de ani inainte, ajungi chiar sa te vezi cu copii :O:O:O:O Adica asta e prea de tot. Ajungi sa-ti planifici viata in functie de o singura persoana, ajungi sa creezi noi cuvinte, din cauza a prea multa imaginatie :D Incepi sa le amesteci, incepi cu sfarsitul si sfarsesti cu inceputul... si tot asa, sunt sigura ca ma intelegeti. Pfffffff sa nu mai zic ca nu-ti mai pasa de cei din jur, ca ceea ce visezi tu este tot ceea ce ai, toti iti spun " Ce-ai ma ? Esti hai-hui ? ! " Altii : " Waaaa ce-ai slabit ! " Altii : "Fata ce te-ai schimbat !" sau multe altele, ehh asta tot din cauza iubirii, si toti ne gandim, cand iubirea ajunge sa ne innebuneasca , de ce toti o divinizam ? Pai hai sa vedem ce am rezolva daca am fi perfecti, si nu am sti sa iubim ? Roboti ? CAm da ... :-? Nu as mai visa pe fiecare melodie, nu mi-as mai scrie pe pereti in camera numele lui, nu as mai incerca sa editez in photoshop poze cu noi cand eu habar n-am sa-l folosesc, deci... chiar de uneori te enerveaza, e asa de frumos, iubirea te indeamna sa faci lucruri pe care n-ai fi crezut ca le vei face vreodata, te face sa compui, asa cum fac eu acum... te face sa fii sincer, sa te faci frumoasa doar pentru ca sti ca el te vede, si asta in fiecare zi, deci imaginati-va, saraca fata mea :)) full of make-up :D Seara sa nu ai somn, sa stai cu ochii deschisi in intunericul bezna din camera si sa te visezi in rochie alba, si sa si zambesti pe deasupra... sa astepti cu orele sa te sune, sa stai si sa numeri secundele... sa te enerveaze si sa vrei sa-l iei la doua-trei si cand zice : " Ce faci iubita mea !? " sa te molesesti toata si sa uiti tot ce te enervase mai devreme, sa-i copiezi cuvintele, miscarile si sa te chinuie amintirile din fiecare clipa petrecuta cu el...
Probabil da, spuneti ca am innebunit, pai de aici va dati seama daca vreti sa va indragostiti sau nu. Eu una nu as fi vrut, dar n-am planificat nimic, si daca vreau sa-l injur imi dau seama ca as minti, cum sa injur pe cel care ma face fericita, care e motivul meu din fiecare zi de a zambi sau a ma enerva, de a-mi spune lucruri frumoase si a-si face griji pentru mine. Deci, daca vrei sa ajungeti ca mine, get in love repede :)) Sau... sa vina ea la voi ? Ehhh... whatever :D tot iubire e :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu