sâmbătă, 2 aprilie 2011

Pentru ei ...

Si spune-mi tu chiar nu obisnuiesti sa privesti inapoi ?
Chiar nu regreti si nu-ti pasa de nimic din ce-a fost intre noi ?
Asta am inteles dar nu-mi dau seama unde am gresit
De unde atata suferinta a intrat in mine cand pe usa ai iesit ?
Cred ca tot ce-a fost a avut un rol imens si cred
Ca tot ce iubesc si vreau cu adevarat sa am, sunt destinata sa-l pierd.
Nu te mai ascunde si invata sa tii piept la ce-o sa vina
Poate pe urmatoarea fata o vei iubi, vei vrea si tu sa tina
Regret acum si-mi pare rau si stiu ca o sa mai dureze
Multi iti vor spune ca num-a durut, sunt amicii mei nu-i crede
Sa nu-i crezi ! Nici daca nu-ti raspund la apeluri
Nu din cauza ta, ci din vina iubirii mele prostesti mi-am pierdut din teluri
Am vrut sa iubesc si poate prea exagerat de mult
Nu cad si daca o fac ma ridic si continui sa lupt.
Si ce daca pleci, m-am invatat sa trec peste
Oamenilor carora li se cuvine nu li se intampla mereu lucruri drepte
Acum pleaca, si pot sa te rog chiar eu asta
N-a fost sa ma iubesti, nu dau inapoi si cu asta basta
Daca rezist acum voi rezista si mai tarziu, o stiu
Sunt cine am nevoie si sunt unde trebuie sa fiu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu