marți, 22 martie 2011

El nu e ca altul ! [ credem noi ... ]

Si ar fi cazul sa-ti spun de pe acum ce te asteapta
Lacrimi varsate, sperante pierdute, vei fi in urma lasata...
Si nu-l vei putea uita, va ramane viu inauntrul tau
Vei incerca sa-i spui ce simti si ca te doare rau.
Vei incerca sa-l uiti, si incet sa-l alungi din mintea ta
Dar se va intoarce, si-ti da senzatia ca niciodata nu vei putea.

Si simt ca-l iubesc, din ce in ce mai mult
Cand vad ca nu-mi raspunde mi-e frica sa nu-l fi pierdut.
Imi da sperante, totul e mai frumos in preajma lui
Si ma intreb tot timpul daca-i al meu sau nu-i.
Pentru ca-l vreau, si-l simt din ce in ce mai aproape
Pentru ca as vrea sa dureze o vesnicie si totusi e prea departe.


Si daca te va lasa, vei suferi, vei merge inainte ?
Il vei accepta dupa ce te-a ranit, chiar daca sti ca te minte ?
Vei trece peste, il vei ierta sau vei ramane tu...
Plangand, blestemand, urand gandu`
Ca inca mai speri, ca va mai putea fi ceva
Ce vei face daca ai sti ca te-a lasat pentru ea ?

I-as ascunde tot si asta o stiu prea bine.
Nu as suporta sa-l stiu departe de mine...
In bratele alteia sa fie mereu
Stiind ca aceea nu mai pot fi niciodata eu.
In fiecare seara o stea-mi va tine companie
Spunandu-mi ce face, ce gandeste, cu cine e... doar mie.

Si vei ramane in urma lui suspinand o vreme
Vei crede ca l-ai uitat, si-ti vei da seama ca e prea devreme.
Va aparea din nou, cerandu-ti iertare
Cerand a doua sansa si sa renunti la visele tale.
Iti va spune "te iubesc", mi-e dor de tine, ca te vrea...
Revenindu-ti in minte totul, asa cum era...

Dar el nu e asa, nu ma va face sa sufar
El e tot ce am, e al meu cufar.
El e el, si niciodata nu va putea fi ca altul
Cu el aproape sunt sigura ca voi putea face saltul.
Nu ar fi capabil, sa-mi dea drumul la mana
Stiind ca nu fac fata fara el intr-o lume nebuna.




By Me and Her ;-x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu