luni, 28 martie 2011

24-27

Tocmai am trait 3 zile pe care o sa le ador o viata. CNE va ador, sunteti tot ce am putut sa primesc mai bun in viata, pe tine te ador in special. Au fost zilele in care am visat, si mi-am indeplinit visele, zilele in care m-ai strans in brate... 27 stranepoti? :))

Sunt vise, pe care chiar daca trece rasaritul mai apar si la apus. Vise care se disting si care ajung sa te copleseasca, sentimente care le gandeai total altfel si ajung sa-ti fie elixir de viata. Nu pot exprima cata fericire imi aduce si cata durere in acelasi timp... cate zambete si cate lacrimi. E greu sa inveti sa iubesti atunci cand nu ai sanse, e greu sa te imparti in sute de km... 10 ore dormite din 80 :)))). Adunarile din camere, fumatul trabucurilor :)) mancatul iaurtului. Atatea amintiri din care toti facem parte, atatea amintiri... unele pe care le regret, unele care sunt ale mele personale si pe care nu le-as da pe nimic... Pentru ca m-am casatorit, daaaaaaa tin sa va spun ca-s maritata spiritual... :)) Pentru ca viata e asa frumoasa, pentru ca Mia m-a invatat sa ma apreciez, multumesc Mia, castigi respect. Pentru ca tu m-ai invatat sa fiu eu... oh God, si pentru ca totul raman amintiri... care mai de care mai frumoase, mai pline de iubire. Certuri ? Pe camere ? Pe pat ? :)) Intimitateee :"> Respect, ajutor, comunicare, echipa. Noi suntem un intreg, unde fiecare e la fel de asemanator si la fel de diferit. Pentru ca toti iubim, si toti suntem prieteni, pentru ca ne ajutam si plangem la despartiri.
"Asta-i pentru noi
Pentru noptile pierdute
Pentru sticlele golite
In cateva minute. 
Asta-i pentru mine
Asta-i pentru ai mei
N-o sa le zic numele
Ca sa stiu ei...
Sunt mandra de ei
DE fiecare in parte
Intre noi sti, defectele sunt acceptate
Intre noi sti, nu vezi priviri arogante
Intre noi de la mancare la prietenii
Totul se imparte :))"

Dudix va iubeste, si pe tineee :x copitie :)))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu