miercuri, 4 ianuarie 2012

Revenim ...

N.am mai scris de mult, probabil de mult n.am mai avut starea care ar fi trebuit s.o am ca sa scriu si sa pun aici din nou tot ce simt.
Se spune ca frica si iubirea sunt sentimentele care ne controleaza permanent ... iar atunci cand le simti pe amandoua in acelasi timp ... presupun ca ai dat intr.o mare problema. Dar cum sa faci sa nu le simti ? Exista frica de a pierde, frica de a insuma ceva, frica de a te dezvalui ! Frica ... de a nu fi acceptat si frica de a nu vrea prea mult.Ar trebui sa ne intelegem frica, s.o traim si s.o diminuam ! Nimeni nu ar putea sa te inteleaga mai bine decat o faci tu insuti, iar atunci cand nu esti acceptat si iubit dupa felul tau nu cauta sa te schimbi, ci lasa.te cautata pentru ceea ce esti. Un "el" e acolo si pentru tine ... un "el" te asteapta, tocmai ce s.a despartit si el de iubita lui si se gandeste oare unde esti ? Se gandeste oare cand te va intalni ? Se intreaba oare cine va fi cea care sa.i jure iubire vesnica ?! Lumea nu e asa cum o vedem noi, degeaba ne transpunem in versuri, sau randuri ... degeaba cautam sa ne pierdem in multime, pentru ca avem ceva diferit ... ceva care persista, ceva ce simtim, si credem ca nu e corect... Pai NU E CORECT ! DA , NU E CORECT ! Nu e corect ca unul sa fie prea bun, altul prea rau, unul sa incerce sa se schimbe si celalalt nu, unul sa dea prea mult iar celalalt deloc.
Nimic nu.i corect ! Am invatat ca nu poti obliga pe cineva sa te iubeasca, tot ce poti face e sa fii o persoana iubita de cei din jur ... Lasa.i pe cei care nu te vad cum esti in adancul tau, lasa.i sa.ti vada doar exteriorul, fugi de cei care te ranesc prin vorbe, caci te va durea de mii de ori decat ranile trupului ... fugi de cei care nu te inteleg ... pentru ca te vor judeca... Du.te catre cei care te iubesc, catre cei care.ti zambesc, catre cei care vor sa te faca sa zambesti... Fugi in bratele celor care te pot prinde ... Joaca.te ! Lasa maturizarea pentru clipele grele ... fii copil cat mai poti, pentru ca timpul trece ... Si daca esti ranit, vindeca.te singur, zambeste.ti in oglinda si apreciaza.te, gandeste.te ca intr.o zi cineva te va aprecia, cineva te va inveseli cu personalitatea sa, cineva cu muuulta energie va fugi cu tine, va vrea sa te duca in locurile in care nu a mai dus pe nimeni, va vrea sa te transforme in tot ceea ce are nevoie .
E greu cum a spus cineva, sa adormi cu gandul la o persoana numai ca acea persoana sa apara in visele tale ... si e greu cand te trezesti si iti dai seama ca a fost doar in vis ... te distrugi atunci cand iti dai seama ca te hranesti cu visele tale ... E greu cand persoana respectiva sta langa tine ... si nu sti cum sa.i spui ca inseamna tot, nu sti cum sa.i spui ca iti inspira sentimente care te sperie ... E greu sa.i arati independenta cand ai nevoie de "el" ... Totusi, suntem puternici si ... eu zambesc, asa ca si tu poti zambi :* Atunci cand nu ti se spune " Te iubesc!" intreaba.te daca nu cumva a uitat, atunci cand nu te baga in seama, intreaba.te daca nu cumva e prea ocupat si o s.o faca, candva ! Daca priveste si simti ca vrea pe altcineva, intreaba.te daa nu cumva meriti mai mult ! Intreaba.te daca nu  cumva e ceva in neregula cu el, nu cu tine ! Viata e asa scurta ... nu te compara cu nimeni, pentru ca nimeni nu e ca tine, si tine minte ca orice ai vrea sa faci, orice e posibil !
In cazul meu dupa 8 ani ... 8 ani in care ramasesem fara pic de speranta, 8 ani in care ... am visat fiind constienta ca sunt doar vise ... am ajuns sa.mi traiesc visul... dar l.am trait prea intens, am dorit prea mult ceva ... si ... mi.e frica sa spun Te Iubesc ! Poate voi nu ar trebui sa fiti ca mine, si totusi peste timp ... sa fiti mandri ca voi nu ati fost ca ceilalti ... ca ati avut curaj sa fiti voi insiva ! :D:D:D:D
Pt V si M !:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu