vineri, 6 ianuarie 2012

Incapabila ...

Incapabilitate ... cata putere ...
Da ! Sunt incapabila sa.mi recunosc greselile, incapabila sa imi calc pe orgoliu, incapabila sa strig in gura mare ce simt, incapabila sa tin langa mine ceva ce mi.am dorit dintodeauna ... Sunt incapabila sa plang, si sa rad, si sa privesc inainte.
Atunci cand esti calcata in picioare te pierzi, si poate nu ar durea atat de rau daca nu ar fi vorba despre cineva special. Atunci cand esti mintit in cine sa mai ai incredere ? Atunci cand iti pui sentimentele pe tava ... iar tava cade, rasturnandu-se totul ... ce mai aduni dupa jos ? Plus ca raman murdare ... Patate !
Cand iti doresti ceva mult prea mult ... cum poti sa renunti ? Cum poti sa spui "STOP" si sa dispara pur si simplu ? Eu n.am reusit niciodata ... Am incercat sa schimb iubirea, dar se pare ca pe zi ce trece iubirea ma schimba pe mine ... Nu simti uneori ca te sufoci ? Ca nu mai vrei nimic ? Ca ai vrea doar sa dispari ? Sau ca ai vrea pur si simplu o lume simpla, fara complicatii, fara sa fii pus in situatia de a alege ... Unde orice ar fi posibil ...
Iubirea asta ... Poate gresi ? Se poate insela ? Cand apare acel " cineva " care in sfarsit reuseste sa.ti insufle fericire, care iti daruieste acei "fluturi in stomac", de la care te astepti sa fie altfel, caci e altfel pentru tine, insa el e la fel, pentru care ai fi in stare de orice, si in schimb esti doar folosita ? Esti un obiect pentru a nu se plictisi ? Asta e iubire ? Cum de iubirea se poate imparti ... ? Nu ar trebui sa fie un intreg ? Nu ar trebui sa se simta in doi ? De ce se desparte ... Si ce suflet au unii ... pentru a.ti vedea lacrimile ... a.ti cunoaste durerea si a nu face nimic pentru a o curma ... ???
"Cine te crezi tu ? Ce curaj ai pentru a ma rani incontinuu ? Nu iti ajunge un trecut ? Ai si prezentul ... Vrei si viitorul ? Ai deschis din nou o rana ce se cicatrizase ... Ai furat iar o inima care abia se reintregise ... Ai aparut iar pentru a ma distruge cu buna stiinta . De ce nu pot sa spun " Pleaca! " , de ce doar astept ? Cand stiu ca asteptarea e doar speranta mea care nu a vrut sa moara niciodata, si pe care am incercat sa o ucid, insa imi apare in vise, imi apare clipa de clipa fara sa vreau.... De ce nu vrei sa vezi ce am sa.ti dau, de ce ti un zid intre noi ? De ce nu vrei sa.l darami ... si putem chiar macina caramizile ... Nu ma intreb ce au altele si n.am eu ... Ma intreb ce vrei tu si ... nu am sa.ti dau ! De ce ma lasi sa plang ? :-< Nu ma mai chinui ... :(( "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu