vineri, 22 iunie 2012

Se invarte ...

N-am mai postat de mult, si nu stiu daca cineva are sa citeasca vreodata tot ce am scris eu aici, insa sigur o voi face eu peste ani ... A trecut timpul, ultima data posibil sa fi scris prin martie ? A venit iunie, a venit bacul ... iar de ceva timp l.am intalnit pe el, de care as vrea sa spun tuturor si totusi nimanui de frica sa nu mi.l fure cineva. De ceva vreme am uitat cum e sa nu ai certitudine in iubire, de ceva vreme trec iarasi prin sentimentele profitoare si intruse ale iubirii, caci ma supar si ma cert, apoi iert si iubesc, pentru ca plang ca mai apoi sa rad cu lacrimi, pentru ca am nevoie de el si mi.e dor, mi.e dor de ce.a fost, mi.e dor in fiece clipa de ce este si mai ales mi.e un dor groaznic de ce va fi, caci vreau sa fie si sa ramana si sa persiste, ingrozitoare viata asta cand nu e asa cum ai visat, cand nu e asa cum te astepti, insa la sfarsit iti demonstreaza ca aveai nevoie de toate loviturile ei, aveai nevoie sa.ti dea intai ura ei ca mai apoi sa poata capata increderea ta si sa te lase sa fii fericita. Am asteptat, iar acum sunt fericita, caci intodeauna am sa dau la schimb un zambet pe o lacrima, si o viata pe iubire.
"Viata nu e tocmai roz!", nu e, dar viata este albastra precum cerul si precum apa, clare si adanci, pline de frumusete si primejdie, este verde precum viata oxigenului, este rosie precum sangele nostru si este alba, precum este rochia de mireasa mult asteptata, viata insasi este fericire, dar niciodata nu vom da doar de bine bine bine bine, daca nu am intalni suferinta atunci cum am invata sa fim fericiti si sa apreciem fericirea ? Multumeste-i Domnului pentru fiecare zambet inainte de a-L invinovatii de fiecare lacrima.
V-as da si voua din fericirea mea, v-as obseda cu sentimentele mele si v-as innebuni cu iubirea mea, dar il tin doar pentru mine, ca-s posesiva, sunt orgolioasa si incapatanata. 5-ul nostru spune tot :x Todeauna doar ea :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu