marți, 26 iulie 2011

Am asteptat !

Am facut cum au spus altii, am asteptat, nici eu nu stiam ce asteptam, dar ca de obicei viata ma suprinde. Acum invat sa trec peste lucruri care nu credeam ca pot trece, acum realizez intamplari care nu credeam ca le voi avea, acum sunt iertata si fericita ca pot fi iertata, pentru ca acum am gresit pentru prima data, iar frica sa nu pot trece peste ma cuprindea si acoperea in totalitate. Frica, nu scap de ea, nu pot sa scap de ea, dar ma intreb daca as scapa as fi mai fericita ? As mai simti lucrurile cu aceasi intensitate ? Am invatat ca pentru a fi fericita trebuie sa cunosti suferinta suprema ... Trist, dar atat de adevarat. Pentru a iubi trebuie sa cunosti ura, si involuntar pentru a te cunoaste pe tine trebuie sa te compari cu altii ...
Vreau atat de multe, si am atatea planuri, planuri care vreau sa se indeplineasca, vreau ca intreg universul sa ma ajute, pentru ca in momentul asta simt ca sunt cineva ! ( And ... you make me feel this way mami ' )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu