miercuri, 19 ianuarie 2011

Love Her !

Eaaaaa ! >:D< Ma girl !!! ;-x Why am i loving her ? Because she has been always there for me. M.a ridicat si mi.a zis ca totul va fi bine, a fost puternica atunci cand eu nu mai puteam, a ras cu mine si m.a criticat. Nu suntem la fel si nici nu ar fi asa perfect daca am fi, una.i mai visatoare una mai realista, una bruneta una blonda, una mai scunda una mai inalta dar amandoua nebune, amandoua indraznete amandoua ambitioase. Ea a avut curajul sa ramana langa mine si sa ma suporte cand eram de nesuportat, a ramas pentru a.mi arata ca prietenia exista. Chiar daca ne.am certat si am tipat si au fost momente cand nu ne.am suportat [ stim prea bine ca au fost marusko ] probabil erau pentru ca eram mult prea asemanatoare, si nu suportam sa ne vedem oglinda una in cealalta. Pentru ca e o dulce... si pentru ca e feminina [ sta cu orele in fata oglinzii ] , e copilaroasa [ se uita la toate desenele animate de pe toate programele tv ] si pentru ca e ea [ tampita, idioata, vaca, "baiatu`" lu` tata, orgolioasa, nehotarata, atat de buna... dar mult mai matura ]
"Comparatiile sunt usor de facut, am vazut un mar si l.am cules pe cel mai crud si l.am lasat sa se coaca langa mine pentru a.i pastra semintele."
"Daca prietenia ar fi o floare rara care s.ar gasi pe marginea unei prapasti, ai avea curajul sa te duci sa o cauti si sa o culegi ?" - Eu am avut ! And i'll never feel sorry about that ! Thank you Manule ! >:D< :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu