vineri, 10 iunie 2011

Intr-adevar ?

Soarele rasare din nou, e bine
Ma tine, sa-ti spun ca mi-e dor de tine
Sa-ti spun ca te vreau in nestire
Ordinea zilei, se remarca in privire.
A ta ? Ma intrebi, ei bine nu stiu
Stiu doar ca totul e azi si e pustiu
Ramas in mister si invelit in dubii
Nu te intreb, stiu ca nici tu nu sti
Dar ce sa sti, nu cred ca te-ntelegi
Mergi, dar nu sti incotro mergi
Si crezi, dar nici in asta nu te-ncrezi
Nici in ceea ce-n mine te-am lasat sa vezi.
S-o iau usor, pai hai s-o luam de la-nceput
Din clipa in care ti-am furat primul sarut
Erai nervoasa, inca mai simt palma rece
Iar ochii m-alinau, spunand "Va trece".


Poate ca azi ai plecat
Poate te-ntorci
Poate nu crezi c-ai sa mai poti.
Poate ma vezi, poate ca nu
Ceea ce simti, sti doar tu.


Nu vreau sa dau iara peste amintiri
Plin de venin, nimicit in simtiri
Plec capul iar, dar nu in fata ta
Am fost un prost, ca am facut asta candva
Vrei sa-ti zambesc si sa-ti cer iertare
Ca-i vina mea, si ca inca te doare
Oare ? Sau vrei doar sa pedepsesti ?
Tu nu iubesti, dar nici nu reusesti.
Daca n-a fost, atunci n-are sa mai fie
Tu ai stins focul cel aprins in mine
"Iubire", am sa renunt la acest cuvant
Poate chiar am sa dorm, ma simt frant
Prin vant, alerg pe pamant
Arunc priviri inapoi, dar am sa uit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu